Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Monday, June 7, 2010

Pepagi lagi dah langgar anjing

Salam wat semua. Ari ni aku rasa nak makan breakfast McD lagi. So sebelum gi keja, pegi la McD drive-thru. Otw nk gi tu kan aku nampak la anjing kat tengah jalan tu. Sat-sat dia p kiri, sat-sat dia p kanan. Aku pun terus memandu dengan kelajuan yang x berapa nak laju sangat. Time aku sampai dekat anjing tu kan, Anjing tu tetiba je datang depan keta aku.Aku pun langgar le dia. Ater, dah dekat, nak brek kang, aku yang kena langgar ngan keta belakang. Terpaksa la aku kebabom langgar anjing tu. Dan anjing tu pun dok terjerit-jerit kesakitan. Aku rasa dah kiok la anjing tu. Itu bukan masalah utama disini. Masalah utamanya, aku x rasa ape-ape pun.. X de rasa kesian, x de rasa bersalah.Trauma? lagi le x de. Macam aku x langgar ape-ape pun! Dulu masa aku terrrlanggar sekor kucing kat jalan (dalam situasi yang sama tapi tukar anjing tadi dengan kucing) masyaallah ! Punya la terketaq-ketaq bagai membunuh seorang manusia lagaknya. Adakah aku dah hilang salah satu sense yang wujud dalam diriku? Apakah...? Apakah yang terjadi dengan aku ari ni ?

8 comments:

  1. la yeke.. cian anjing tu.. tp napa dia main kat jln..

    ReplyDelete
  2. IdzaLia : tu la, maybe dah nasib dia mati kena langgar ngn keta kita kot =(

    ReplyDelete
  3. dh byase mmbunuh kot...haha

    kan dh ada pngalamn b4 dis....

    ReplyDelete
  4. lor..mana hilangnya kasih sayang? mana hilangnya manusiawi?kui3.

    dulu aku naik kereta dengn kawan aku..bawa laju gak la..pastu tgh syok2 tetiba ada sekor anjing besar berlari lintas jalan...pergh...kitaorg break mengejut jugaklah..terkejut diot.anjing tu kemain besar lagi.kalau eksiden...mati..mesti berdarah2 jalan raja..hoho.nnti tak pasal2 tuan anjing tu belasah kitorg

    Latest Entri : Shahir Si Pencuri

    ReplyDelete
  5. fndrocka : nasib gwa kurang baik la ari ni.. x pasal2 terbunuh anjing plak =/

    ReplyDelete
  6. kalau i mesti dah terketaq-ketaq takleh nak drive...penakotttt...u ni kira 'tough' la..hehehe

    ReplyDelete
  7. siti murni ishak : tough ke? terasa hairan sbb ari ni x rasa apa2 wlupun dh membunuh satu makhluk ciptaan tuhan. Adoi, supposed to feel sad or regret but then i felt nothing ! How come?

    ReplyDelete