Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Friday, June 11, 2010

Selamat beristirehat semua (",)

Haish..x sabaq nak balik dah. Penantian satu penyiksaan ! Hidung plak dok gatal-gatal. Dah la gatal, asik nak sneezing sajork. Asik la dok panggil hashim..hashim.. sapa nama hashim mesti dok menyumpah seranah aku sebab asik dok tersedak kan ! Ini menunjukkan tanda-tanda resdung sebenarnya. Aiyoo.. takut la. Aku x nak la gi buang resdung cara tradisional tu. Sebabnya aku takut kuar jerawat batu kesan daripada perbuatan itu. Oh.. tidak! x mo..x mo..x mo.. Nak makan ubat resdung yang dibeli di farmasi adalah sangat malas. Aku ni sebenarnya susah nak makan ubat yang biji tu. Klu capsul, lagi la..Kompom kena bukak plastik tu dan makan serbuk saja ! Aku x kesah pahit camne pun janji aku x nak telan plastik ! He..he.. teruk x? Tapi penakut makan ubat biji + kapsul je la.. Klu korang soh aku makan jamu, memang aku telan senafas je. Sapa nak lawan makan jamu ngan aku, sila angkat kaki. Amacam ? ada bran? Ngee..

No comments:

Post a Comment