Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Wednesday, December 22, 2010

X Tahan ! X tahan !

Salam.. Apa kabar kengkawan blogger? Harap semuanya sihat walafiat. Sebenarnya satu-satunya benda yang I paling x tahan sejak menjadi surirumah ni adalah mengemas mainan anak. Ya Allah..sabar jelah. I rasa anak I x macam anak orang lain la. Selagi dia x pejam mata tdo, selagi tu lah kejanya asik menyemak umah. I kutip simpan, dia longgokkan sebakul.. I simpan lagi, dia longgok lagi. Pendek kata, lagi I simpan, lagi seronok dia nak longgok semua mainan dia. Tu x termasuk basikal roda 3 + basikal roda 4 (4 la, termasuk tayar tumpang kan?) Haish.. part ni betul-betul menguji kesabaran.. Korang ado anak macam tu? ''Cer cerita ckit'' ( dialog hantu kak limah balik rumah)

3 comments:

  1. hehe.. anak lia pun macam tu jelah kena sepahkan mainan aja.. tp bila dia dah letih main dia akan simpan blk sbb dia tahu nanti lia akan sorok mainan dia klu dia tak kemas balik.. hehe..

    ReplyDelete
  2. ieda : he..he..

    lia : yg ini jrg sgt la nak smpn mainan sndri. Klu ade pun jenuh memuji berbakul-bakul, baru nak smpn sndri..

    ReplyDelete