Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Friday, July 9, 2010

Story hari ini

Salam semua.. Pagi ni saya kuar awal ckit (awal la sangat kan kol 7.55 am tu !) dengan tujuan untuk menuju ke Mc D Seberang Jaya sebab nak makan breakfastnya. Ops..ari ni saya tidak membunuh mana-mana makhluk ALLAH (I've repent) di jalanraya dan di mana-mana jua saya berada (",) Setelah mengenyangkan diri saya dengan breakfast Mc D itu, barulah saya terasa sedikit kesunyian kerana rakan gosip+subahat saya seramai 2 orang telah pun bg notis 24 hours semalam ! (actually diorang muda dari saya ye, pangkat adik-adik le) Selepas itu saya mula terfikir nak makan apa waktu lunch nanti ye? Erm.. sedang berusaha dengan gigih untuk put on weight sedikit. Maybe around 2-3 kg. Sebab berat badan saya sekarang hanya 45kg dan kalau habis berat pun 46 kg sedangkan masa saya belum kahwin berat normal saya 47kg (maintain). Mungkinkah itu disebabkan pengambilan Mercilon yang digunakan untuk merancang keluarga bahagia? Atau kerana saya sudah tidak lagi makan 4 kali sehari seperti dulu???? Mungkin juga kerana saya mempunyai anak yang aktif !

No comments:

Post a Comment