Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Thursday, June 17, 2010

Selamat Hari Lahir

Pada tarikh yang sama 18 tahun yg lepas lahirlah seorang makhluk ALLAH SWT yang diberi nama Noorliyana. Hah? suspens? Sebenarnya ari ni genaplah umo adik aku 18 tahun.. Korang imagine la, aku dah hidup sebagai anak tunggal selama 8 tahun dan memikirkan yang aku adalah kesayangan sume orang sebab mak aku x jugak melahirkan seorang insan yang bernama adik ! Akan tetapi, ade jugak rezeki nak dapat adik.. Agak jealous pada mulanya sebab bila ade adik sume tumpukan perhatian pada dia. Ye la, adik aku sangat chomel masa dia kecil. Rambut ala-ala blonde gitu, kulit putih gebu macam zizie ezette, tapi zizie tu lagi melampau la putihnya.. Sume orang x caya anak mak ngan abah. Diorang ingat mak amik anak cina mana tah. Haish..kot ye pun dah lama x de anak x kan nak amik anak orang plak. Aku kan ade.. Anyway, wishes u best of luck ! Harap sume yang dia impikan dalam hidup dia jadi kenyataan dan berbahagialah hendaknya (",)

No comments:

Post a Comment