Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Tuesday, May 18, 2010

Tolooooonnnnnnnnnnnng !

Adoi...sakit mato den.. Kepala dah pusing-pusing, mata dah berpinar-pinar, rasa nak termuntah sangat-sangat. Nak wat camne ni? Asyik dok ngadap keja satu persatu sampai aku nak muntah ! serius.. Aku dah 2-3 kali pegi toilet sebab dah rasa x tahan nak termuntah. Tapi muntah air liur je. Any solutions ? :(

10 comments:

  1. haaahh..muntah2x..ada sebab lain ke ni..hehe.. takkan ngada kije leh muntah?..huhu..hope ok2 pasni ye..rest dl jap!

    ReplyDelete
  2. mamalieyna : owh x de sbb lain lah..mmg tgk keja sampai nk muntah. nak-nak plak dok tgk harga yg mcm2..huhu..

    ReplyDelete
  3. ni nama strees mata dgn otak.. ehh ada ke sindrom tu kekeke.. tp yelah kalau dh ngadap itu je mmg muntah dibuatnya

    ReplyDelete
  4. LiAnA : ade kot gejala tu. tapi x tau la nama scientificnya ape..mmg la sape2 yg asik merenung keja mcm ni akan muntah !

    ReplyDelete
  5. ✿ Zetty84 ✿ : owh tidak..aku menggunakan pencegah ganda 2 k..

    ReplyDelete
  6. ina penah rasa gak..solutionnya, gi buat air,minum2 jap..take a nap 10 min then ok

    ReplyDelete
  7. Adlina Husaini : ye ke, k nak try kejap

    ReplyDelete
  8. Ieda Al-Habsyi : makan gula-gula je ieda.. kedai nun jauh yg amat. org yg jual jambu+asam yg kat depan opis ni idak buka la pulak gerainya..ater, mkn gula-gula je la..

    ReplyDelete