Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Monday, May 10, 2010

Errr..sedikit pening ***

Salam buat semua. Ari ni tuan empunya blog adalah sedikit pening akibat kerakusan diri sendiri untuk menyiapkan tugasan yang diberi. Sebenarnya tugasan yang dikatakan memerlukan ketelitian iaitu menyemak satu persatu item yang dibeli untuk projek. Korang paham ke? x paham pun x pe la, bukan kerja korang.. Ye tak? Aku cuma nak berkongsi kepeningan aku je ngan korang. Meh le sama-sama pening ngan aku bila korang baca entry ni.. Adoiyai..duniaku berputar-putar !

5 comments:

  1. salam kenal. datang dari kelab blogger Facebook.

    Pening kepala...heiiii saya pun pening kepala hari ni...MC lagi......

    nice blog,enjiy baca ur entry

    ReplyDelete
  2. jgn pening2 sgt...
    nanti tensen...;)

    ReplyDelete
  3. mmg pening d tmbh lak ngn cuaca kt luar yg hangat

    ReplyDelete
  4. aloor ciannyer..take a break! ^_^

    ReplyDelete
  5. Mama Miraki :thanks ye, sudi blogwalking di sini
    mysara : tension tu ade jgk..ngee..
    umialya : faktor cuacu trt mnyumbangkan kepeningan saya ni..
    mamalieyna : cuti tahunan tgal 2 ari je..sob..sob.. x leh la nk ngada2 take a break :(

    ReplyDelete