Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Thursday, April 8, 2010

Berita tergempar !

Baru je beberapa minit tadi berlaku kemalangan di depan ofis aku..Masih x dapat apa-apa story, sebab geng pejabat x gosip lagi. Tengah kusyuk wat keje dengar bunyi ambulans.Ingatkan kat jalan besar depan pejabat.Rupa-rupanya kat jalan kecik..(yang jugak depan pejabat). Yang aku nampak orang tu dah terbaring je.Maybe kaki patah kot..Dah dibawa ambulans yang datang dari Hospital Kepala Batas.Ish..accident pun blakang keta aku la jugak.Nape la dia jatuh betul-betul kat keta aku? Kalau aku nk masuk keta kang kena pijak darah dia ke? Macamne ek? Musykil..

2 comments:

  1. Mrm penah juge lalui keadaaan tu.. accident berlaku dekat ngan opis lamer..jln besar..jln jam dengan teruk.. memg org tu sangt teruk tinggal nyawa2 ikan saje time nak nunggu ambulance dtg.. sgt takut mase tu..tp x tau naper beria2 pulak p tegk.. agaknyer sbb x pernah tgk mejadian mcmtu.. hohoh.. jalan tu memg sering berlaku kemalangan.. kbtln akak time tu masih baru dpt lesen kete.. so, bertambah2 la nervous nyer.. mrmm.. Nasib baik x trauma..

    ReplyDelete
  2. ena: selamat x de darah kat tmpt wahida park keta..he..he..

    ReplyDelete