Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Wednesday, March 31, 2010

Panggilan..er...hangit?

Ni kes yang berlaku semalam..selepas selesai solat maghrib ku lepak-lepak di ruang tamu dengan anak.Tetiba telefon..telefon berbunyi.Aku pun jawab le.Pompuan la yang kol aku tu.X biasa lak ku dengar suaranya sebelum ni..Pompuan ni ngaku kawan aku.Dah tu aku tanya la "ko ni kawan yang mane satu ek?" dia jawab "ala..kawan sendiri pun x kenal!" dah betul aku x kenal kan?kan?kan? pastu aku cakap la "wrong number kot.." dia x reti-reti jugak,dok cakap dia kawan aku..Pastu aku tanya la dia soalan cepucemas "kalo ko ni kawan aku, aku ni siapa? dok mane? nama ape?"amik ko! Pastu dia kata lak kawan dia yang nama tuttt bagi no aku kat dia.Aku cakap la aku x kenal dan terus letak. Pastu dia kol aku lagi cakap nak kenal aku la..aku ni sombong la..Last-last skali hubby aku cakap "saya nak kawan ngan awak bley?" dan-dan tu dia letak tepon..Muahahaha..Nak jadi ape la ngan adik-adik skarang ni? (adik ke? ntah la, dengar suara mcm belasan tahun lagi..) Di sini ku ingin menyatakan sesuatu yang sudah terang lagi bersuluh..AKU STRAIGHT BUKAN BI !

4 comments:

  1. Haha..lawak tul...
    bley plak dok men2 camtuh...
    gila ka pe..?
    okay, ang bukan BI...hihi ;p lawak la..

    ReplyDelete