Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Monday, March 29, 2010

Lagi..lagi.. cartoons !

Salam wat rakan-rakan blogger smua. Amacam hujung minggu anda? Mesti best kan? kan? kan? Tapi.. mesti x leh tanding ngan hujung minggu aku..Memandangkan hubby pun x balik weekend yang lepas dan aku plak x de feel nak bawak anakku kuar jenjalan sebab kureng sihat..Makanya aku dok umah je la sepanjang dua ari tu.Serius x kuar mane-mane (Kuar sidai kain de la !) Korang nak tau tak...Aku telah didera oleh si tecik itew..Dari dia celik mata je.. "mama..bukak kartun!" ok la, aku pun bukak le Disney Channel. Tengah ari kan..nak jugak tengok rancangan lain.Asal pegang remote je dia cakap"mama...kakak nak tengok kartun nih ! Nak tengok bickey mouse (Mickey mouse le tu.) Lepas Mickey Mouse, Oso (Special Agent Oso), Dibo The Gift Dragon, Animal Mechanical, Chloe's Closet...bla..bla..bla.. Kekdahnya, tunggu dia tdo baru la aku leh nonton tv!!! Kesimpulannya disini, aku telah menghabiskan weekend aku dengan menonton rancangan kartun faveret anak aku...Muahahaha...terkena jugak aku !

No comments:

Post a Comment