Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Wednesday, March 10, 2010

Kenapa aku suka makan?

Hmm, kenapa aku suka makan?

  1. Sebab klu aku x mkn aku bleh mati!
  2. Klu aku lapar je aku cepat naik angin..(statement x hengat!)
  3. Dah klu aku x makan mna nk dpt energy tuk jaga anak aku yg habih meter aktifnya itew (ye ke aku yg jg lebih? ke mak aku? ke aku? ke...)
  4. Aku takut aku bleh jdk KURUS (maksud aku mcm org anorexsia tu)
  5. Aku penah berkawan ngn sorang member cina yg memang "kaki makan" & tersangatlah pandai bab-bab makanan nie

Dan yang penting sekali, aku memang jenis yang suka makan,asal teringin je aku akan dapatkan makanan itew..Aku x penah diet untuk maintain badan aku sekarang ni.. Tapi aku percaya smua orang mmg suka makan,bukan aku sorang je..kan?kan?kan?

No comments:

Post a Comment