Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Wednesday, December 2, 2009

Not in working mood :-(

Aduh...kemalasan menjadi-jadi setelah cuti Hari Raya Aidiladha selama 5 hari.Bukan i yang mintak cuti k..company yg bagi cuti 2 hari sebelum hari raya tu ari.Ha, kan smua pekerja dah jadi malas.Nasib baik kedua-dua Dato' ada kat Mekah.Kalau x, kantoi la...Hmm..raya tu ari x gi mana sangat pun,pagi gi solat raya kat masjid ngan tok aku, then balik umah makan laksa favourite aku(pepagi dah makan laksa!) lepak-lepak tgk tv jap..Then ajak hubby balik umah mak dia (dia x ajak aku blk umah mak dia pun?). Petangnya plak pegi umah pakcik aku kat Teluk Air Tawar..x de gi memana sgt pun kan?(bagi aku kalau berjalan jauh2 baru lah dikatakan berjalan raya ;-)...) pastu malam hubby dah balik Perlis coz esoknya dia keje.Nak wat camne kan dah hubby terlibat dalam LIMA Langkawi..Nasib la..Tapi lepas abis LIMA Langkawi abang dah janji ngan ayang tuk amik cuti seminggu kan...Jadi harap-harap abang x lupa janji tu..Aku pun dh amik cuti 30 n 31hb ni..nk abiskan cuti tahun ni..So, korang? Ape lagi, jom cuti-cuti Malaysia !

2 comments:

  1. wah..lamanya hubby nk amik cuti...
    leh cover balik..hihi...
    tup2 nanti ang preggy...!!!
    haaa...cuti2 malaysia...chaiyok2... ;p

    ReplyDelete
  2. ADOIYAII...X MAU LAGI LA BAB2 TU..HE..HE...

    ReplyDelete