Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Wednesday, November 11, 2009

Terbaru?

Ari Rabu yang agak menyenangkan bagi aku (korang aku x tau la tenang ke x?) x de mende sangat la nk cerita sebenarnya.Ari ni adalah ari biasa-biasa yang aku lalui..x de yang menarik pon.Cumanya pagi tadi sebelum aku masuk ofis aku drop by post office dan bkak buku ASB.Kelakarkan? Dah berzaman-zaman wujudnya ASB, aku baru ari ni nk buat buku...sungguh lah barbarian aku ini ! Bukannya apa..aku rasa la kan..aku adalah manusia yang paling x reti menyimpan...duit ! Tapi ari ni aku kuatkan semangat untuk buat satu saving yang x seberapa sgt (x sampai RM1 ribu pon!).Moral of the story-kita mesti menyimpan sedikit wang untuk masa depan kita ! Tu je la ceritaku untuk kamu-kamu semua...

No comments:

Post a Comment